Laseroterapia

LASEROTERAPIA

Urządzenia laserowe znajdują bardzo szerokie zastosowanie w wielu dziedzinach medycyny z uwagi na swoje możliwości. Laser terapeutyczny jest powszechnie wykorzystywany m.in. w laryngologii, medycynie fizykalnej czy reumatologii. Coraz częściej stosowany jest w stomatologii, pomagając uporać się z wieloma dolegliwościami.
Nasza przychodnia stomatologiczna w Lublinie dysponuje zaawansowanym sprzętem, który pozwala na przeprowadzanie zabiegów z zakresu laseroterapii. Stosowany przez doświadczonego stomatologa, przynosi ulgę pacjentom i wspomaga leczenie wielu przypadłości.

Laser biostymulacyjny – zastosowanie w stomatologii

Laser terapeutyczny jest szeroko wykorzystywany w stomatologii. Biostymulacja przyczynia się m.in. do:

• przyspieszenia procesu gojenia ran po zabiegach z zakresu chirurgii stomatologicznej,
  • przyspieszenia procesu gojenia ran po wszczepieniu implantów zębowych,
  • zmniejszenia krwawienia, likwidacji ognisk zapalnych,
  • łagodzenia dolegliwości bólowych.

Urządzenie laserowe wykorzystywane jest również do leczenia opryszczki czy nadżerek śluzówki.

Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.