Leczenie stomatologiczne

Dla naszych Pacjentów przygotowaliśmy kompleksową ofertę leczenia stomatologicznego w Lublinie – dotyczy to zarówno opieki jednorazowej, jak i systematycznego planu leczenia. Nasza przychodnia zatrudnia specjalistów z różnych dziedzin, dlatego w jednym miejscu można zdiagnozować i wyleczyć choroby miazgi, stany zapalne tkanek okołowierzchołkowych, próchnicę czy wady zgryzu.

Do kompleksowego leczenia stomatologicznego używamy najnowocześniejszych technologii, sprawdzonego sprzętu medycznego i zaawansowanej aparatury. Nasza klinika jest doskonale wyposażona, dlatego możemy wykorzystać wiedzę i umiejętności zatrudnianych specjalistów w wielu dziedzinach współczesnej stomatologii. Panuje u nas miła atmosfera – w trakcie leczenia stomatologicznego zapewniamy komfortowe warunki, które na pewno poprawią samopoczucie Pacjentów. Jeżeli szukasz stomatologa dziecięcego z podejściem do najmłodszych Pacjentów, skontaktuj się z nami!

sprzęt dentystyczny

Na czym polega leczenie próchnicy?

Próchnica to choroba, która zazwyczaj występuje w szczególnych miejscach – np. na powierzchniach stycznych i gładkich, przy bruzdach i szyjkach zębowych. Odpowiednio szybko wdrożone leczenie próchnicy chroni Pacjenta przed ryzykiem pojawienia się plam próchnicowych czy utraty tkanki zębowej. Nieleczona próchnica prowadzi do poważnych powikłań, m.in. dolegliwości bólowych czy obumarcia zęba.

W naszej przychodni przeprowadzamy kompleksowe leczenie próchnicy – jest to zespół zabiegów mających na celu trwałe usunięcie tkanek zęba, które już uległy znacznym zmianom próchnicowym. Na wczesnym etapie leczenia stomatologicznego oczyszczamy zęby z kamienia i osadu. W naszej codziennej praktyce korzystamy ze specjalnych żelów i lakierów, których skuteczność prowadzi do zahamowania rozwoju choroby. Kolejne etapy leczenia próchnicy wiążą się z wypełnianiem ubytków – w przychodni Dental korzystamy z wysokiej jakości kompozytów wyróżniających się naturalną gładkością i doskonałą estetyką.

Nowoczesna aparatura w gabinecie stomatologicznym

Oferujemy usługi wykonywane z pomocą nowoczesnej aparatury spełniającej potrzeby i oczekiwania naszych Pacjentów – posiadamy na wyposażeniu:

• kamery wewnątrzustne – pozwalające na wizualizację procesu leczenia stomatologicznego,
  • aparaturę The WandTM służącą do komputerowego bezbolesnego podawania znieczulenia,
  • radiograf cyfrowy RVG – będący alternatywą dla tradycyjnych zdjęć rentgenowskich, pozwala obniżyć dawkę promieniowania jonizującego nawet o 90%,
  • mikroskop stomatologiczny – dzięki któremu możliwe jest precyzyjne zdiagnozowanie i leczenie niestandardowych, trudno widocznych kanałów.

Na nasz zespół składają się także ortodonci, którzy mogą zagwarantować nowoczesny aparat stały z innowacyjnym systemem Damona, oraz protetycy, których metody wszczepiania implantów gwarantują pewność i bezpieczeństwo na lata.