Kompleksowe leczenie stomatologiczne

o nas - dentalO nas

Dental to przychodnia stomatologiczna, która działa w Lublinie ponad 15 lat. Dzięki temu, że udało się nam zgromadzić zespół doświadczonych specjalistów ze wszystkich dziedzin, zapewniamy kompleksowe leczenie stomatologiczne.

Nowoczesna stomatologia bez bólu

Nasz każdy lekarz stomatolog doskonale zdaje sobie sprawę z tego, z jakim stresem i dyskomfortem może wiązać się leczenie. Dlatego w naszej przychodni możliwe jest zastosowanie znieczulenia miejscowego lub znieczulenia ogólnego – coraz częściej wykorzystywanego w stomatologii.

Leczenie zębów pod narkozą pozwala całkowicie ograniczyć ból oraz niepokój towarzyszący zabiegom podczas wizyty u dentysty. Umożliwia również przeprowadzenie kompleksowego przeleczenia większej ilości zębów podczas jednej wizyty.

W naszej przychodni można skorzystać ze znieczulenia komputerowego The WandTM, które – w porównaniu do tradycyjnych technik uśmierzania bólu – jest dla pacjenta bardziej komfortowe i mniej stresujące.

Co oferujemy?

Dopełnieniem oferty leczenia próchnicy, leczenia kanałowego i innych zabiegów z zakresu stomatologii ogólnej jest leczenie wad zgryzu za pomocą ruchomych lub stałych aparatów. W ramach leczenia ortodontycznego korygujemy i leczymy wady zgryzu za pomocą ruchomych oraz stałych aparatów zębowych. Nasz gabinet przeprowadza leczenie ortodontyczne dzieci i dorosłych przy pomocy nowoczesnych, zaawansowanych technologicznie aparatów stałych z Systemem Damona. Aparaty są wyposażone w bezligaturowe zamki, które szybko i w sposób mało inwazyjny umożliwiają przesunięcie zębów i zapewniają znakomite postępy w leczeniu.Ponadto wszczepiamy implanty oraz obejmujemy leczeniem protetycznym. Przeprowadzamy również wybielanie zębów metodą nakładkową lub przy użyciu lampy. Zajmujemy się także wybielaniem zębów po leczeniu kanałowym. W przychodni można skorzystać z wizyty u stomatologa dziecięcego.

Oferta skierowana jest również do obcokrajowców. Po przeprowadzeniu leczenia nasz lekarz stomatolog przygotuje wszystkie wymagane dokumenty, które są niezbędne do przeprowadzenia procedury refundacyjnej w swoim kraju.