Leczenie kanałowe pod mikroskopem

leczenie stomatologiczne pod mikroskopem

Oferujemy leczenie kanałowe pod mikroskopem, dzięki któremu raz na zawsze można pozbyć się niekomfortowego bólu. W naszej przychodni w Lublinie korzystamy z innowacyjnych metod opracowywania korzeni zębów, dzięki czemu jesteśmy gotowi jeszcze precyzyjniej usunąć obumarłą lub zmienioną chorobowo miazgę z zakażonego kanału zębowego, a następnie wykonać szczelne wypełnienie bezpiecznym i wytrzymałym materiałem.

Leczenie kanałowe w naszym gabinecie przeprowadzamy z wykorzystaniem znieczulenia miejscowego, dzięki czemu Pacjent nie odczuwa bólu i zwiększa się jego komfort w trakcie wykonywania zabiegu. Mikroskop jest wykorzystywany nie tylko w trakcie leczenia kanałowego, ale i w diagnostyce czy chirurgii stomatologicznej. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na konsultacje!

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie mikroskopu w leczeniu kanałowym?

Naszym Pacjentom oferujemy leczenie kanałowe pod mikroskopem. Sięgając po tak profesjonalną technologię, zapewniamy najwyższą jakość usług stomatologicznych. Jest to najskuteczniejsza technologia umożliwiająca oczyszczenie niestandardowych, nawet najbardziej powykrzywianych korzeni, które są niemożliwe do opracowania standardowymi metodami.

W stomatologii najwyższa precyzja to klucz do każdego sukcesu. Zastosowanie mikroskopów w leczeniu kanałowym przynosi wiele nieocenionych korzyści. Korzystamy ze sprzętu, który zapewnia doskonałe oświetlenie, poprawiające widoczność pola zabiegowego. Możliwość 25-krotnego powiększenia obrazu to najlepsza gwarancja maksymalnej precyzji w działaniu.

Dzięki temu zabieg – z perspektywy Pacjentów – niczym nie będzie się różnił od zwykłego leczenia. Specjalistyczny sprzęt sprawi, że każdy z Pacjentów poczuje się pewnie i bezpiecznie. Profesjonalny mikroskop znacznie zwiększa skuteczność wykonywanych działań, co praktycznie eliminuje ryzyko konieczności powtórzenia zabiegu. Endodoncja pod mikroskopem to najnowocześniejsze rozwiązanie dla Pacjentów, którzy chcą zachować zdrowe i mocne zęby.

Jakie są zalety leczenia kanałowego pod mikroskopem?

Do największych zalet leczenia kanałowego pod mikroskopem należy przede wszystkim niemożliwa do uzyskania innymi metodami precyzja oraz dokładność, tak istotna w przypadku nietypowej anatomii zęba lub przy niepoprawnym rozwoju korzeni. Wykorzystując mikroskop, jesteśmy w stanie osiągnąć kontrolę nad polem zabiegowym, które jest nieosiągalne gołym okiem, możemy udrożnić wąskie i zakrzywione kanały oraz naprawić powikłania po innych zabiegach.

Leczenie pod mikroskopem jest zalecane w przypadku np. leczenia uzębienia po urazach, leczenia uzębienia z resorpcją korzeni, leczenia kanałowego zębów z niezakończonym rozwojem korzeni, udrażniania wąskich i zakrzywionych kanałów, usuwania wkładów koronowo-korzeniowych odlewanych czy diagnostyki złamań korzenia.